31 Aralık 2007

YILBAŞIM

Hatırlamaya çalışıyorum, hatırlayamıyorum. 2004 senesi yılbaşını. Mutlaka güzel geçmiştir!!! Ama hatırlayamıyorum. 2004 senesinin öncesinde sadece 2000 yılına girişi hatırlıyorum, Tuzla’da ki muhtaşem ev partisini. Daha sonra ise 2005 senesini hatırlıyorum.İzmirdeydim. Annem, Nuran Teyzem, Anneannem, Dedem ve büyük teyzem Tomris Teyzem. Güzel bir yılbaşı yemeği yemişdik. 2006’ya girerken evdeydim. Yanlızdm ve 2006 senesine girdiğimizi tost makinsesinin başında tost yaparken patlayan havai fişeklerden anlamış, ufak bir tebessüm etmişdim. Sabah 5 buçukta da işe gitmişdim nedensizce. En eğlencelisi ise geçen seneki idi. Askerdeydim. Mutfakta komutanlara patates kızartırken girmişdim 2007 senesine. Kendi isteğimle orda o işi yapıyordum ve çok eğleniyordum. Hayatımda adam gibi hatırladığım yılbaşları, son üç yılbaşı, onları da anlatmak bu kadar kolay ve kısa. Belki de o yüzden hatırlıyorum kısa sürdükleri için. Bu sene de farklı bir şey yapmayı düşünmüyorum. Gece maçoylayım.
NOT : Bayanlar Taksime çıkmayın, pandik yersiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Koşu Kanunu

Afrika'da her sabah bir ceylan uyanır. O ceylan, en hızlı aslandan daha hızlı koşması gerektiğini bilir, yoksa ölecektir. Afrika'da ...