12 Aralık 2007

30 yaş genci



Yılbaşı yaklaşıyor. 2008 yılı içinde Taylan 30 yaşında olucak.
Bugün öğlen yemeğini yemek için Kaan ve Suphi'nin yanına giderken bu yaşın anlamını düşünüyordum. Yürüdüğüm yol Taksim Harbiye arasındaki yol. Bundan 10 sene önce yine aynı yoldan yürürdüm. Yanımda genellikle Kaan olurdu. O zamanlar en büyük eğlencemiz Captain Hook. Kulağımızda hep aynı şarkılar. Aradan 10 sene geçmiş, hala aynı şarkılar. Yürüdüğüm caddeye ve geçen 10 seneye nispetle yaşlanmamışım, gençleşmişim.
O günlerin anısına, Kaan'a. Nede olsa o da 30 olucak.

1 yorum:

  1. yattığım yerden mahalledeki büyüklerin sesleri geliyor. Arabalarının başlarında, kız ya da maç muhabbeti yapıyorlar. 10 sene diyorum tavana bakıp on sene sonra bende onlar gibi takılıcam. 15 yaşında olduklarını sanıyorum. büyük yaş geliyor 5 yaşındaki bana. 15 sonra 20 li yaşlar su gibi geçiyor.. En büyük ve ardarda sıralana engeller aşılıp zamanın bizim gerimizde döndüğünü farkediyoruz... Seninle beraber yaşlanıp keyifi önümüzde tutmak üzere yola çıktık.. Sen Ege'de ve sen mutlulukla kal....

    YanıtlaSil

Koşu Kanunu

Afrika'da her sabah bir ceylan uyanır. O ceylan, en hızlı aslandan daha hızlı koşması gerektiğini bilir, yoksa ölecektir. Afrika'da ...