29 Aralık 2007

Bu sabahta her sabah olduğu gibi güneş doğmadan uyandım.
Aslında pek uyuduğumda söylenemez.
Gece yağmur yağdı. Bense hiç birsey hissetmeden öylece yattım yatakta.
Ne yağmurun sesi, ne toprağın kokusu ne de ertesi sabah ıslak otların güneşle ışıldayacak olması beni heyecanlandırdı. Yitirmek kötüdür. Birilerini, birşeyleri, aklını, başarılarını, paranı… Ama en kötüsü benliğini yitirmektir. Sorulan sorulara farketmez diye cevap vermelerin arttıkça, tehlike de artıyor demektir. Farketmez… kırmızı ya da mavi, soğuk ya da sıcak, gitmek ya da kalmak, gülmek ya da ağlamak.

2 yorum:

  1. Balık pazarına giderken görünmeyen bir tabela var sahafçılar çarşısı var orada. Belki biliyorsundur ama bilmiyorsan tavsiye ederim şiddetle. Çıkamazsın içinden :)

    YanıtlaSil
  2. Gittiğin yerler nasıl, bilinmez güzelim;
    İstanbul'da sular akmıyor...
    Mutlu musun oralarda? Bilinmez güzelim;
    Bana buralarda kimse bakmıyor...
    Uçaklar rötar yapmış,
    Trafik sıkışık,
    Çöpler yine birikti arka bahçeye...
    Yağmurun elleri, gitarın telleri yok ,
    Sen de yoksun yanımda
    Özlemişim çoook ...

    Gittiğin yerler nasıl, bilinmez güzelim ;
    Buralar aynı, o günden beri...
    Yediğin, içtiğin, gördüğün senin olsun
    Anlatma sebil sevildiğini...
    Gittiğin günden beri
    Ne günlerim oldu
    Bazen sevinçliydim, bazen gözlerim doldu
    Sen orada ben burada, el ne karışır
    Çok acele gelmen lazım
    Bize İstanbul yakışır

    Bu sabah yine her sabah ki gibi sıkıldım İstanbuldan
    Moralim bozuk, cereyan kesik, hele bir de sen yoksun ya, çok yazık

    böyle zamanlarda aklıma gelen tek şarkı budur...nedenini hiçbir zaman anlamadım...sanırım anlayamayacağımda...

    YanıtlaSil

Koşu Kanunu

Afrika'da her sabah bir ceylan uyanır. O ceylan, en hızlı aslandan daha hızlı koşması gerektiğini bilir, yoksa ölecektir. Afrika'da ...