17 Kasım 2011

Karışık Kaset

Eskiden albüm dinlerdim saatlerce, şimdi 1 şarkıya tahammül edemiyorum. Teknoloji beni sabırsız ve tatminsiz yaptı. Şarkılar bitmeden diğerine geçiyorum çoğu zaman. En son ne zaman bir albümü baştan sona dinledim hatırlamıyorum. O kadar uzak ki… Dün gece arabada dinlerim diye binlerce mp3’ün içinden seçerek oluşturduğum cd içindeki şarkılar sabah bana o kadar uzak geldi ki.

Oysa ne güzeldi eskiden. Kasetlerimiz vardı, zırt pırt değiştiremezdik, diğer şarkıya geçeceğimize şarkının bitmesini beklerdik. Karışık kasetlerimiz vardı, teybimizin record tuşu vardı, kırmızı renkli, dünyanın en güzel teknolojisiydi o tuş. Şarkıları en ince detayına kadar ezberledik. Bıkmadan usanmadan dinlerdik aynı şarkıları durmadan. Sevdiğimiz grup yada şarkıcıların albümlerinin çıkacağı günü heyecanla beklerdik. Şimdi albümler daha piyasaya çıkmadan internetten dinliyoruz.

Teknoloji hayatımızı kolaylaştırdığı kadar bizi tembel ve doyumsuz yapıyor. dengeyi sağlamamız gerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Koşu Kanunu

Afrika'da her sabah bir ceylan uyanır. O ceylan, en hızlı aslandan daha hızlı koşması gerektiğini bilir, yoksa ölecektir. Afrika'da ...