15 Ocak 2013

Faşist Okan Bayülgen



Aşağıda yer alan videoyu yeni izledim. İzlemez olaydım. Çok sinirlendim.
Okan Bayülgen’in verdiği tepkileri kontrol ederseniz, onun için benim sinirimde, üzülmemde onun için çokta fifi. Hatta durumu şöyle aktarayım, ben şuan faşistlik yapıyorum, onun güzünde onun sigara içmesini eleştirdiğim için faşistim.
Oysa ki ben faşizmi kötü bir şey olarak bilirim. Faşist, kendi düşüncesinin doğru olduğuna inanan ve diğer insanların düşüncelerine saygı göstermeyen, hatta diğer insanları kendi gibi düşünmeye zorlayan değil midir?
Biz bu senaryoyu çok gördük, görüyoruz. Siyasetçilerde de görüyoruz. Benim gibi düşünmüyorsan faşistsin sen. Bunu söyle, etkileyici olsun ve kendini kurtar.
Okan Bayülgen sizce evde bebeğinin yanında sigara içiyor mudur? Kendi arabasının içinde, bebeği bebek koltuğundayken sigara içiyor mudur? 
Benim sigaram senin astımına buradan etki etmez diyor ya Bayülgen. Birde buradan bakın, o salonda sigara kullanan bir kişi değil, hepsi canı istediği zaman sigara yaksalar ne olur o astım Okan Bayülgen…
Kötü davranışı savunan özgürlük, iyi davranışı savunan faşistlik… Bu mudur?
Bence bu olayda faşist olan açık ve net… Faşist sensin Okan Bayülgen. Burada faşistliği yapan sensin… Yazık… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Koşu Kanunu

Afrika'da her sabah bir ceylan uyanır. O ceylan, en hızlı aslandan daha hızlı koşması gerektiğini bilir, yoksa ölecektir. Afrika'da ...