10 Ekim 2007

Bugün bana Ankara'dan göründüler. Okuldayken odamda hep Radyo Odtü dinlerdim Hacettepeli olmaktan gurur duyan biri olarak.Bugün sabah işe geldim rutin olarak dinlediğim mp3'lerin yerine , hemde bir müzik kanalında çalışan biri olarak, istem dışı bir şekilde online olarak Radyo Odtü dinlemeye başladım. Hala aynı şarkılar ... Aynı programlar ve aynı dj sesleri.
Çalan şarkların çoğu bana Ankara'yı hatırlatıyor. Ankara, Hacettepe çok uzun bir konu benim için sonu yokmuş gibi, hiç girmeden Radyo Odtü ile sınırlı kalıp bitiriyorum bu mevzuyu. Akşam iş çıkışı Burcu Çetinkaya hanımefendi ile buluşuyoruz. Gündemde Ankara planları var. İstanbulun içine binlerce tüküren maganda'nın yanına o da, "bu şehrin içine tüküreyim "diyip gitmeyi düşünüyor, yada dönmeyi düşünüyor Şehr-i Ankarasına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Koşu Kanunu

Afrika'da her sabah bir ceylan uyanır. O ceylan, en hızlı aslandan daha hızlı koşması gerektiğini bilir, yoksa ölecektir. Afrika'da ...